Spring til indhold

Dynt-Skelde-Gammelgab Landsbylaug

Strøm på Smøltårnet

Strøm på Smøltårnet

Fredag den 5. juni sættes der atter strøm på tårnet i Smøl, hvor der er koncert med The Postmen.

Selvom bandet hverken hedder Per eller arbejder for DAO, spiller de på Smøls, – og formodentlig hele verdens – mindste scene fra 16 til 18. Arrangørerne lover at såfremt arrangementet bliver et tilløbsstykke vil de arbejde på at hyre Sønderborg Symfoniorkester til Smøltårnets sagnomspundne scene.

Del på Facebook