Generalforsamling i Dynthuset Skrevet af Poul Dinsen Nyhed marts 24, 2011 Så har der igen været afholdt den årlige Generalforsamling i Dynthuset kombineret med fællesspisning, velbesøgt og en hyggelig aften med masser af god dialog. Et referat af mødet kan læses her. Del på Facebook InfoLand nyhederLokalNU kan forandringen starteSottrupskov er årets landsby ...Meget at glæde sig til denne ...Information fra Sønderborg ...KommunalLandsbytopmøde den 28. maj 2026 ...Infomøder ifbm. tre nye ...Kursus Hjælp-til-Selvhjælp den 2...