Har du lidt i overskud? Skrevet af Marianne Tychsen Nyhed maj 27, 2011 Opslagstavlen på parkeringspladsen i Skelde trænger til en kærlig hånd. Har du en bøtte maling og et par timer i overskud så er du velkommen til at renovere tavlen! Del på Facebook InfoLand nyhederLokalNU kan forandringen starteSottrupskov er årets landsby ...Meget at glæde sig til denne ...Information fra Sønderborg ...KommunalLandsbytopmøde den 28. maj 2026 ...Infomøder ifbm. tre nye ...Kursus Hjælp-til-Selvhjælp den 2...