Påsketradition. Skrevet af Marianne Tychsen Nyhed april 5, 2009 Påsken er over os. Den årlige tril-turnering løber af stablen i Dynt skærtorsdag kl. 10. Mødested: Gammelmark 5. Mød op og spil med eller for at se på. Afslutning i Dynthuset. Del på Facebook InfoLand nyhederLokalNU kan forandringen starteSottrupskov er årets landsby ...Meget at glæde sig til denne ...Information fra Sønderborg ...KommunalLandsbytopmøde den 28. maj 2026 ...Infomøder ifbm. tre nye ...Kursus Hjælp-til-Selvhjælp den 2...